lørdag 6. februar 2010

Overstått bursdagsfeiring

Forrige uke var innholdsrik. Søndag var jeg i barndåp til mitt gudbarn, Cassandra, i Tromsø. Samtidig som jeg var nordpå ble det feiring av lillesøsters bursdag. Det var kjempekoselig å være hjemme en tur og treffe hele familien igjen! Jeg og mamma reiste sammen til Oslo, og hun tilbragte en uke på besøk hos meg. Vi har virkelig kosa oss! Litt typisk at jeg ble så forkjøla da hun var her, men det er ikke noe å gjøre med. Heldigvis varte ikke forkjølelsen så lenge.

Lørdag den 30.01 hadde jeg bursdag. Hele 29 år ble jeg, Hurra ;-) (Heldigvis er det et helt år til jeg blir 30..)

Jeg fikk så utrolig mye fint til bursdagen min! Jeg kom til dekket frokostbord og mange pakker som lå og ventet på å bli åpnet. Glede!                                                     

Her er et utvalg av gavene som jeg fikk:


Jeg hadde ønsket meg nye lester (ullsokker), og var så heldig å få ønsket oppfylt fra både bestemor, tante Elsa og Onkel Paul.  De hvite sokkene har Tante Elsa strikket selv. Mønsteret er faktisk det samme som jeg har brukt til pulsvarmerne som jeg har blogget om tidligere. http://kristinshobbyrom.blogspot.com/2009/09/pulsvarmere.html

Mamma er fantastisk med symaskinen. Hun gjør underverker med stoff, og har sydd gardiner til meg. Jeg fikk også en brikke, grytlapper og en pose for å ha handleposer i. Til jul fikk jeg 4 brikker i samme mønster. Fargesammensettingen og mønsteret er helt etter min smak. Har ikke kjøkkenet mitt blitt kjempekoselig??



Lørdagskveld var vi ute og spiste sammen med søskenbarnet mitt, Tone Lise, som også bor i Oslo. Hun har bursdag på samme dag som meg, så da er det jo en selvfølge å feire dagen sammen. Vi var på Centralteateret og så kalenderpikene. Deretter dro vi ut for å spise middag. Jeg fikk en kjempefin lue fra Tone. Den var i en nydelig lilla farge, min nye yndlingsfarge faktisk. Hvordan kunne du vite det, Tone??



Er jeg ikke heldig som har fått så mye fint??

Tusen takk for alle de fine gavene jeg fikk til bursdagen min, men også kort i posten, meldinger og telefoner. :)

Klem fra Kristin



6 kommentarer:

  1. duverden så fint du har fått det.ser at det er sant det mor di sier. må antakelig ta meg en tur til deg om ikke så lenge, da må jeg ta mor di med meg i bagasjen så bære gled deg.

    SvarSlett
  2. tusen takk :) Er det fra deg, pappa? Er fint om du signerer slik at jeg ser hvem som har skrevet meldinga :) klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstått. Så mange fine gaver du har fått. Heldig er du sikkert å visst! Ha ei fin uke. Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  4. Hei Kristin.
    No har eg sett bursdagsgavan dine. Artige gardina du har fått til kjøkkenet. Du har forresten samme kjøkkenmatta som meg. Bare at eg har anna farga. Har kjøpt mi på Ahlens.Syns det e artig å se på blogga som handle om interiør og mat :-) Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Herrehjelpes korr lik du va ho Heidi på det bildet me den lilla hua! :) Dokker e no fin! ;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kjempekoselige kommentarer :) Har likens matte i stua som den så lå på kjøkkenet, de er kjøpt på Åhlens. :)
    Klem fra meg

    SvarSlett