tirsdag 19. januar 2010

Ryddedag

I dag har jeg rydda og vaska litt i leiligheten. Neste uke kommer verdens beste mamma på besøk, og det er klart at da må det jo være ryddig her. Gjestesenga er redd opp og støv er tørka, så nå kan hun bare komme. Jeg gleder meg!

I går hang jeg opp hylla som ble kjøpt på lørdag. Den fikk hedersplass over spisebordet. I tillegg fant jeg et bilde på kremmerhuset. Jeg har fått fullstendig dilla på den duse lillafargen, så bildet var selvfølgelig med noen hint av lilla.



De fine lysene og den skjønne fyrstikkeska fikk jeg hos ei venninne til jul. Foreløbig så har de fått plass oppå hylla. Jeg prøvde å sette lysene opp slik at diktet som står på lysene skulle komme godt frem.

Det beste ved et vennskap
er ikke en utstrakt hånd,
heller ikke et vennlig smil
eller gleden av å være sammen.
Det er den inspirasjon
som kommer til deg når du
oppdager
at en annen har tro på deg
og er villig til å gi deg sitt
vennskap.


Var ikke det utrolig fint?? Jeg er så takknemmelig som har en så god venninne. Det er så viktig å ta vare på hverandre og vise at man setter pris på sine venner og familie. Man vet aldri hva som skjer i morgen.

Nyt dagen! Klem fra meg



2 kommentarer:

  1. skulle akkurat foreslå å ta med gedigne store spikra når æ kommer på besøk til deg,men æ ser at du har jo fått opp hylla.det ble kjempekoselig.godt at du har ordna senga til meg.

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig, ble nesten litt rørt.. Så kjempefin bloggen din er blitt! Hylla va supersøt. Satse på at den riktige adressen din ligg inne på gulesider;) Kos deg masse vennen!

    SvarSlett