søndag 17. januar 2010

Lilla

Helga går så fort!! I går var jeg på cc vest for å handle bursdagsgave til lillesøster og dåpsgave til lille Cassandra. Jeg endte selvfølgelig opp med noen gaver til meg selv også. Det er jo tross alt januarsalg, så jeg klarte ikke å motstå for fristelsen.

Jeg fant hylla, putetrekket og to nye lotusblomster på kremmerhuset. Garn-nøstene kosta 11 kroner stykket. Vet ikke helt hva jeg skal strikke enda, men det blir helt sikkert noen sokker i et eller annet gøyalt mønster. :)



Ble det ikke koselig i stua mi ??




Lillafargen på puta og lotusene er kjempefin, og passer godt inn hjemme hos meg. Jeg likte også skriften på puta godt. Jeg gleder meg til å få opp hylla også, jeg må bare finne ut hvor jeg skal henge den først.

Klem fra Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar