søndag 10. januar 2010

Søndagskos


Innesøndag! Jeg har inntatt yndlingsplassen min i stua, nemlig i hjørnet av sofaen under et varmt pledd med en kakao og strikketøy. Jeg følger som vanlig med på NRK sine sportssendinger. I dag er det siste etappe av Tour de Ski, og jeg venter spent på at Northug skal ta fatt på slalombakken i Val de Femme.. Det blir utrolig spennende å se om han klarer å ta seieren! J



I dag er det faktisk bare -10° ute. Godt at det begynner å bli litt høyere temperaturer enn det som har vært den siste uka.


Jeg har begynt på sokk nr 2. Jeg ble fornøyd med den første sokken, men ser at den blir litt stor til min lille fot, så det blir nok en gave etter hvert. Tåa strikkes på rundpinner. Det er en helt ny teknikk for meg så derfor tar det litt lenger tid enn vanlig… Men det utrolig gøy å strikke sokker på den måten, og også lettere å beregne hvor mye garn jeg har til rådighet.



















Jeg benytter søndagen til å slappe av og lade batteriene til en ny arbeidsuke.

På bordet ligger den siste boka til Ken Follet klar. Jeg likte de forrige bøkene fra serien stormenes tid kjempegodt så jeg gleder meg til å ta fatt på den. Tror nok at det tar en liten evighet å lese de 1000 sidene i boka, så tittelen "I all evighet" passer godt J

Fortsatt god helg til alle sammen!

2 kommentarer:

  1. hvor spennende de sokkan var strikka.ingen problemer om de er for store.mange storfotinga i familien som har bursdager snart.

    SvarSlett
  2. Det semmer bra at "I all evighet" tar en evighet å lese. Du får satse på at den er mer lettlest på norsk enn engelsk ;) hehe

    SvarSlett