tirsdag 9. februar 2010

Kjøkkenkluter og sokker

Jeg er med i den berømte TTT klubben. Ting tar ofte litt tid. Jeg har 1000 ideer i hodet, og stadige nye prosjekter tar form. Ivrigheten etter å komme i gang med noe nytt gjør at håndarbeid som nesten er helt ferdig blir liggende. Ofte er det bare montering og festing av tråder som gjenstår. Et av mine nyttårsforsetter for 2010 er å gjøre mine håndarbeider helt ferdig før jeg starter på noe nytt og mer spennende. Hva er vitsen med å begynne på noe hvis jeg ikke klarer å gjøre det ferdig??

I går kveld tok jeg meg selv i nakken og festet tråder på tre kjøkkenkluter som har vært "ferdige" en stund. Samtidig ble sokkene ferdig. Idag har jeg dampet de, så nå er de klare til bruk. Samtidig har jeg begynt å strikke på en ny kjøkkenklut og hekla noen nye bestemorruter til teppet.


3 kommentarer:

  1. Åjj så flink du e. Kjempegjævt me heimestrekka kjøkkenkluta.
    Ha ei fin uka. Klæm

    SvarSlett
  2. Fin ny layout foresten;)

    SvarSlett
  3. Heihei:)
    Så flott siden din har blitt! :)
    Å gjøre ferdig alle påbegynte prosjekt er et flott nyttårsforsett å ha, ikke minst hvis det bare er å feste løse tråder ;-)
    Hva er det du strikker på det midterste bildet? Det var en nydelig lillafarge.

    SvarSlett