mandag 15. februar 2010

Enda flere kjøkkenkluter

Da har jeg strikket ferdig enda noen kluter til kjøkkenet. En blå og en lilla. Disse har vært mine siste tv-serie prosjekter.

Jeg må jo ha noe å holde på med selv om jeg ser på tv. I disse dager så har jeg startet å se på Prison Break. Nå begynner det å bli ulidelig spennende. Men jeg må spare noen episoder til senere, for enda mer spennende er det å følge med på OL. Idag har Norge greid å skaffe seg en sølv- og en bronsjemedalje. Hurra for Aksel og Marit! Nå venter jeg bare på at Petter skal håve inn gullmedaljen senere i kveld!!

I går begynte jeg å strikke noen nye sokker i gøyalt mønster. Legger inn bilde når jeg har kommet litt lenger på de. Ha en fin OL kveld alle sammen :)

4 kommentarer:

  1. heia kristin.det er lurt å kombinere ol og strikke ferdig klutan.flotte farger.hos meg er det lukkekantsøm som kombineres med ol og tvseing.klæm fra mor di.

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Ramlet ved en tilfeldighet innom bloggen din, og synes det var riktig så koselig. Deg kommer jeg til å besøke igjen. Gratulere med vel overstått bursdag også. :)

    SvarSlett
  3. Hei Kristin, jeg måtte lage nytt innlegg for å få fikset de krypterte bokstavene som dukket opp. Fint om du fortsatt vil være med og legger ny kommentar på innlegget;) Du får selvsagt 3 lodd når du allerede er følger. Du må nok også lage ny link siden jeg måtte fikse nytt innlegg. Beklager ekstraarbeidet:) Klem fra INgrid

    SvarSlett
  4. Tusen takk :) Jeg blir så glad for kommentarer på bloggen min, det varmer i hjertet. Ny link og kommentar er kommet til deg Ingrid :)
    Klem fra meg

    SvarSlett