torsdag 18. februar 2010

nye strikkepinner

Jeg skynder meg å blogg litt mellom OL-sendingene. Gratulerer til Tora Berger med norges 100 OL medalje, og som den første kvinnelige skiskyter som får gullmedalje!

I går fikk jeg besøk av en god venninne. Vi kosa oss ordentlig med nystekte vafler med brunost og jordbærsyltetøy, te og den nye kvikk lunsj sjokoladen. Vi har jo begge hatt bursdag, og har ikke hatt tid til å treffes før nå. Det er så godt å ha gode venninner som man alltid har noe å prate om, selv om det går litt tid mellom hver gang man treffes.

Jeg hadde ønsket meg strikkepinner til bursdagen min. Mine gamle bambuspinner begynner å bli litt bøyd og bør nok byttes ut. Jeg fikk virkelig ønsket mitt oppfylt. I pakken lå de nye favorittpinnene mine i de størrelsene jeg mangler. Glede! Her var det også med rundpinner, der jeg kan skru på pinner i ulike tykkelser. En genial oppfinnelse spør du meg. Jeg fikk også linjal og en liten heklenål for å ta opp masker med.  Tusen takk for den flotte gaven! Den blir nok flittig brukt :)

2 kommentarer:

  1. Så stilig! Det e bøttevis med restegarn her også, men det blir som oftest ligganess tell rett før jul :P
    Koselig blog, skal passe på å kikke innom ofte! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Sandra :) Ja, sånn er det hos meg også, men av og til så glimter jeg til og får brukt opp litt garn. Du er hjertelig velkommen, jeg skal nok kikke innom hos deg også :)

    SvarSlett