lørdag 20. februar 2010

Komet sokker

Jeg har en kurv full av restegarn. Ofte ligger noen nøster igjen, og det er ikke alltid like lett å finne ut hva jeg skal lage av restegarnet. På Ravelry.com fant jeg et par kjempefine sokker som jeg fikk lyst til å strikke. Så da var det bare å sette igang. Da jeg var kommet halvveis fant jeg ut at sokkene så da veldig små ut!! Da var det bare å finne en plan B. Sokkene ble derfor til pulsvarmere, og med litt improvisasjon så synes jeg faktisk at de ikke ble så aller verst. Jeg har snart strikket ferdig den første, bare tommelen gjenstår.



Nå har jeg forresten meldt meg inn på uformelt. Jeg håper å finne masse inspirasjon der, og kanskje bli kjent med enda flere strikkere og bloggere.

God helg alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar