søndag 21. februar 2010

Herlige søndag!

Søndagsformiddag og kosedag. Jeg har satt brøddeig, vaska litt klær og nå koser jeg meg med nykokt kaffe. I dag blir nok avslapping i fokus med strikking og lesing av bok i sofakroken. I går hadde jeg besøk av Tone Lise. Hun hadde med tulipaner og rødvin. Så koselig! Tulipanene har fått plass i en vase som jeg kjøpte på Ikea, og er plassert i vinduskarmen på kjøkkenet.



I kveld skal jeg på konsert sammen med Ellen. Vi skal se The Temper Trap. Denne gruppa er nok ganske ukjent for mange, men jeg tror at det bare er et tidsspørsmål før de blir skikkelig populære i Norge også. De har bare gitt ut et album så langt, og en av singlene, sweet disposition, spilles mye på P3 om dagene. Jeg gleder meg skikkelig til å dra på konserten, og har store forventninger!

Ønsker alle sammen en fin avslutning på helgen. Klem fra Kristin

2 kommentarer:

  1. Hvor koselig å få blomster og vin.Du er jammen heldig.Håper at konserten var bra.hilsen fra mor di.

    SvarSlett
  2. ååå..Heldige deg..De er jo fantastiske..Digg litt for meg også da:)
    Nydelige tulipaner:)
    Også må jeg jo takke for super herlige ord du la fra deg inne hos meg, sååå koselig:)

    Kose deg masse ikveld:)

    SvarSlett