tirsdag 15. september 2009

Pulsvarmere

Endelig har jeg gjort ferdig pulsvarmerne! Jeg har hatt så mange prosjekter på gang i det siste at jeg ikke har visst hvilket prosjekt jeg skulle gjøre ferdig først. Det er rimelig frustrerende! Men nå er det en gang sånn at jeg bare kan gjøre ferdig en ting av gangen. Pulsvarmerne manglet bare heklet kant oppe og nede, så det ble gjort i går, deretter vasket jeg de. Idag har jeg dampet de, for jeg synes at de ser mye penere ut da. Slik ble resultatet:





I og med at jeg bor alene og ikke har noen til å ta bilde av meg så måtte det bli et selvportrett. Det viste seg å være lettere sagt enn gjort. Dette var det beste bildet jeg fikk til av meg selv og det ende dermed med at jeg heller tok bilde av de alene.







Og her er begge to, sett fra baksiden.








Gardinstyret på kjøkkenet endte med at jeg kjøpte en gardinstang og vanlige gardiner. Jeg hang de opp idag, og forbante meg over at jeg ikke har et mannfolk til å hjelpe meg. Skruing og montering er mannfolkjobb. Ja-ja, det skal bli spennende i morgen når møbel-lasset fra ikea kommer. Uansett så gleder jeg meg veldig til å endelig kunne sove i stor seng, på mitt eget soverom. Jippi, siste natt på gjesterommet i natt! :) Det skal også bli herlig å endelig få spisebord og stoler på plass.
Til slutt vil jeg vise et bilde av kjøkkenet, med mine nye gardiner på plass. Enda så er det litt som gjenstår før alt er i orden, men jeg synes at det ble mye koseligere med en gang gardinene kom opp :)







Da ønsker jeg alle ei god natt!

4 kommentarer:

  1. flotte pulsvarmere du har strikket.nydelig mønster.koselig blir det på kjøkkenet ditt når alt kjæm på plass.kansje nye duka?

    SvarSlett
  2. kjempeflotte pulsvarmere! Veldig feminint mønster. Tror faktisk disse havner på ønskelista mi til jul;)

    SvarSlett
  3. tusen takk :) Ønsker meg nye duker, gjerne i mørkeblå, grått og hvitt mønster. ;) Og Heidi, hvilken farge vil du ha i såfall? Og eg vil gjerna ha ei lang ønskeliste snart. Jula nærmer seg :) Glede meg til du kjæm på besøk!!

    SvarSlett
  4. mørkeblå, lilla eller hvit slik at de passer til resten av klærne =) Ønskelista kommer, må bare finne ut hva jeg skal ønske meg først...

    SvarSlett