mandag 7. september 2009

Puhh! jakten på en liftgardin...

I dag har jeg vært på kurs for nyansatte på Ullevål. Hele dagen har gått med til å høre på diverse forelesere som har snakket om både organisering, brann og sikkerhet, kvalitet, ny helsereform med hva Oslo Universsitetssykehus innebærer. Dagen har blitt ganske lang kan du si, men mange foredrag var interessante å høre på.
Etter at kurset var over for dagen, tok jeg en shoppingrunde i byen der jeg nesten falt for fristelsen til å kjøpe meg tre nye topper på mango (en av mine yndlingsbutikker i Oslo, *sukk* maange fine høstklær!). Jeg trålet etterpå rundt på jakt etter noen liftgardiner til å ha på kjøkkenet. Dette skulle vise seg å være et prosjekt som var lettere sagt enn gjort. Liftgardiner er nemlig nesten umulig å finne, og da jeg endelig fant noen som jeg likte på kremmerhuset og kom hjem så viste det seg at jeg hadde kjøpt feil bredde...!! At det går ann...!! I morgen får jeg besøk av en venninne som fikk ei lita tulle for noen måneder siden. Jeg har ikke sett henne enda, så jeg gleder meg veldig til å få besøk! Har i den anledning rydda og vaska inne så nå kan jeg ta imot besøk :)
Jeg legger ut noen bilder av stua, synes det har blitt ganske fint, selv om det enda er litt lite møbler her.
Her er det eneste møbelet jeg har fått foreløbig, nemlig sofaen :)
Jeg har også fått kjøpt nye gardiner, og fått litt blomster i vinduene.

Ønsker alle en fortsatt fin kveld!

5 kommentarer:

  1. flott sofa du har fått.nå mangler det bare salongbord.foresten er det lurt å ta mål før man kjøpe gardiner.trudde du hadde lært det heimefra.aj

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig du har fått det!! Kjempefin stua:) Glede meg kjempemye til å komme på besøk!! klem fra Mari

    SvarSlett
  3. heihei. Du har jo fått det kjempeflott i nyleiligheta! D må vel finnes liftgardiner på en eller annen butikk i oslo... :)
    og forresten, det er lov til å skjemme seg selv bort med nye klær en gang i blant ;)
    Klem fra lillesøster

    SvarSlett
  4. Ja, problemet er bare at kjøkkenvinduet ikke er standard størrelse, det er 170 i bredde, så det er veldig vanskelig å finne gardiner som passer. Men det ordner seg sikkert :)
    Ja... Har skjemt meg selv litt for mye bort, kjøpte meg faktisk en kjempefin vinterkåpe på lørdag.. den kosta litt, men den var bare så fin! Jeg måtte kjøpe den.

    Gleder meg veldig mye til dere kommer på besøk!! Klem

    SvarSlett
  5. Må sei du e produktiv. Så masse du har strekka. Fin leilighet også du har fått deg i Oslo. Synd man ikke bare kan hive seg nedover på Oslobesøk.
    Klem!

    SvarSlett