onsdag 3. mars 2010

Heldige meg!

Idag da jeg åpnet postkassen lå det en pakke som ventet på å bli åpnet. Lykke!! Jeg er så glad i pakker! (Hvem er ikke det??)

De som kjenner meg godt kan nok bekrefte at jeg er ekstremt nysgjerrig, og jeg måtte virkelig kjempe med meg selv for å la være å flerre av papiret til ytterjakken og skoene var tatt av. Pakken var fra min kjære tante, og inni lå de nydeligste votter. De passet helt perfekt og kommer til å bli mye brukt framover! Tante strikker et par slike votter på en kveld! Jeg kjenner ingen som er så rask og flink til å strikke. Jeg håper jeg blir like flink en gang. Tusen takk for vottene tante :)

2 kommentarer:

  1. Hvor heldig du er som har fått pakke i posten.Det er koselig med sånne overraskelser.klæm fra mamma

    SvarSlett
  2. Jeg fikk også votter fra tante i dag :) De satt som støpt!

    SvarSlett