søndag 14. mars 2010

Evighetsprosjekt

Jeg tenkte å vise fram det jeg holder på med akkurat nå.



Jeg meldte meg inn på forumet uformelt, og ble med i DUSS (De Uformelle Sokke Strikkerne). Der legges det ut en strikkeoppskrift på sokker hver måned. Mars sokkene tar tid!! Nå har jeg kommet til hælen på første sokk, og ifølge oppskriften strikkes hælen etter eget ønske. (Hjelp!) Jeg har ingen favoritthæl, og derfor har det stoppet litt opp. Derimot har jeg hentet fram evighetsprosjekt nr 1.

Det store ullpleddet i heklede bestemorsruter. Jeg kommer nok til å være så lei av fargene når det er ferdig, at det spørs om jeg vil ha det i egen sofa. Først og fremst må det gjøres ferdig, og det tar tid!!

1 kommentar:

  1. Jeg er nå veldig spent på hvordan din favoritthæl strikkes.hum ,hum...Kansje du må kontakte tante di???Det var noen nydelige farger du hadde valgt.mammaklæmma

    SvarSlett