søndag 4. oktober 2009

Besøk

Da var helga snart over, og i morgen venter en en ny uke med nye muligheter og utfordringer. Jeg har hatt besøk av min kjære lillesøster Heidi siden onsdags kveld, og nå sitter hun på flyet på vei nordover. Det har vært kjempekoselig å ha henne her på besøk, og få det første overnattingsbesøk i min nye leilighet. Det er bare så synd at dagene går så fort når man har det hyggelig!!

Lørdag var vi på Strømmen storsenter på Lillestrøm. Da måtte vi selvfølgelig innom bikuben, som er en stor scrappebutikk som også har nettutsalg. Jeg tror nok at vi kunne brukt mange timer der inne!Jeg har nå handlet litt stjæsj til julekort, så nå kan juleforberedelsene begynne. Etter å ha brukt mange timer på strømmen så måtte vi avslutte shoppingrunden med kakespising på Pascal på Nobelsenteret på Aker brygge. Pascal har de nydeligste sjokoladekaker. Jeg var simpelten i himmelen. Sjokolade er det aller beste jeg vet. Nammis!

I kveld blir det avslapping i leiligheten, strikking og litt tv-titting. God kveld ønsker til alle dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar