onsdag 14. oktober 2009

rock around the clock

Jeg har kastet meg på trenden og gått til innkjøp av rockering med vekter. Nå skal magemusklene og ryggmusklene få kjørt seg, og forhåpentligvis forsvinner håndtakene rundt midjen. Julebordsesongen er jo snart, så da kan det være på sin plass å få trimmet fasongen litt. :) Jeg rocker som bare det, og synes det er gøy om ikke annet. Har ikke trukket for gardinene heller, så dette blir underholdning for både meg og naboene, hihi..

Helgen ble tilbragt hjemme på Senja. Jeg var i 90 årsdag til min fantasiske spreke og flotte bestemor. Det var en overraskelse at jeg kom, bestemor ble kjempeglad! Det er så hyggelig å glede andre mennesker. :) Jeg er utrolig stolt over å ha en bestemor som holder seg så godt! Hun er en av de mest sosiale mennesker jeg vet om, og har både mye kunnskap og viser stor omsorg for alle rundt seg. Vi har alle noe å lære av henne. <3

Tilslutt vil jeg legge ved en videosnutt fra ei jente som vant i Ukrainas versjon av norske talenter. For et talent!! Jeg ble både imponert og rørt av at det går ann å være så flink.. Ha en fin kveld alle! xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar