onsdag 30. september 2009

nytt strikkeprosjekt, igjen.. :)

Jeg ble gudmor på tirsdag :) Min gode venninne Helene fikk ei helt nydelig lita jente! Jeg er både stolt og glad for at alt har gått bra, og kan ikke vente med å se den lille prinsessa! Jeg gleder meg veldig til å ta fatt på oppgaven som fadder! Jeg har strikket litt til den lille, og idag var jeg på Majorstua og handlet garn til neste prosjekt! :) Her er resultatet fra dagens handlerunde:



Sokkene har jeg strikket, og de skal sendes i morgen sammen med en liten forundringspakke :) Jeg må bare sette bånd på de først.


I kveld får jeg besøk av lillesøster så derfor har jeg vasket gulv, og nå lukter det nybakte brød i leiligheten. Vi skal virkelig kose oss med shopping, kafèbesøk og kino! Ønsker alle sammen en god helg :)


2 kommentarer: