søndag 27. september 2009

Søndagskveld..

Da var helgen overstått! Helgene går alltid så fort, og i morgen venter en ny arbeidsuke. Denne helgen har jeg slappet av og ladet batteriene så nå er jeg klar for en ny uke! Jeg har strikket litt, og vært på kino og sett den nyeste pixar filmen "SE OPP". For de som liker animasjonsfilm så er denne filmen absolutt å anbefale!

Jeg har gjort ferdig et sett lommetøfler, eller venninnetøfler som jeg kaller de. Jeg heklet en liten blomst på hver, og har begynt å strikke et par til med motsatte farger. De første jeg strikket ble litt små, men i og med at jeg bruker str 36, så kan jeg faktisk bruke de selv.. For at jeg skal ha noen par liggende til jeg får venninner på besøk når det begynner å bli høst og kaldt ute, så må jeg henge i og strikke :)






Onsdag får jeg besøk av lillesøster. Det blir kjempekoselig! Derfor tenkte jeg at det var på sin plass å fylle opp  fryseboksen med hveteboller. Det har luktet himmelsk i heimen idag. Nybakte boller, det er helt nydelig spør du meg :)




1 kommentar: