søndag 28. mars 2010

Snart påske!!

Kalenderen sier at idag er det 28 mars, og for noen av dere betyr det at påskeferien har startet allerede. Er ikke det herlig?? Jeg har ikke påskeferie før torsdag, men jeg gleder meg til noen dager med fri. Det blir "bare bypåske" for min del, så ski og hyttetur får vente til neste år. Jeg håper likevel på litt fint vær, og kanskje årets første utepils?? Kose meg skal jeg nok gjøre uansett!

I vinduet spirer påskeliljen. Nytt liv gror fram, snøen regner bort og jeg har funnet fram vårskoene.


For meg er påske synonymt med kvikk lunsj, kakao, hyttekos og bøker. På torsdag skaffet jeg meg lånekort på Deichmanske bibliotek i Oslo. Det blir ikke påskekrim i år, men jeg har foreløbig lånt to bøker og disse to skal jeg iallefall kose meg med i påsken. Alkymisten har jeg hørt mye bra om, så jeg gleder meg til å begynne å lese den!




Jeg ønsker alle som er innom på besøk en kjempefin påske! Og gratulerer til Cassandra med 1/2 års dagen i dag!


1 kommentar:

  1. Det blir spennende å høre hva du synes om alkymisten.som du vet ,så leste jo jeg bare kortversonen.koselig med påskestemning i vinduskarmen.hilsen fra mamma

    SvarSlett