søndag 21. mars 2010

Att og fram er like langt..

Idag rakk jeg opp strikkearbeidet som jeg har holdt på med den siste uken og begynte på nytt. Snakk om å lage seg ekstraarbeid! Jeg har visst arvet noen dårlige (eller gode) gener (alt etter hvem du spør), og kan ikke gi bort noe som jeg ikke er helt fornøyd med. Så derfor var det bare å bite i det sure eplet og starte helt på nytt.


Bildet under viser hva man kan gjøre hvis man får et akutt behov for maskemarkører,og det er utsolgt i alle butikker. Jeg fant noe ørepynt som jeg aldri bruker, og vips så hadde jeg laget mine egne markører. :)


På fredag fikk jeg og noen kollegaer påskeliljer fra en pasient. De har fått hedersplass i kjøkkenvinduet, og nå gleder jeg meg til de begynner å blomstre. :) 



God søndagskveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Jeg vil påstå at det er bare bra å være en perfeksjonist ;)

    SvarSlett
  2. hehe, satser på det ;) Det hjalp iallefall å rekke opp og begynne på nytt. Er kjempefornøyd med resultatet så langt :)

    SvarSlett