onsdag 7. april 2010

Det er vel på tide med en liten oppdatering. Nå er påsken over og en ny arbeidsuke er i gang. Jeg har ikke noe nytt håndarbeide å vise fram riktig enda, men snart er hemmeligheten ferdig og da kan jeg vise den til dere!

Like før påske så var jeg så heldig å få enda en pakke i posten. Den var fra mamma og pappa og inneholdt hjemlagde fiskekaker, garn, strikkehefter og brev. I tillegg var det en toalettmappe og grytlapper til kasserollene mine oppi pakken. Fiskekakene ble fortært samme kveld, og de smakte fantastisk!

Det ene strikkeheftet er gammelt og (litt) brukt, og der var det masse fint babytøy. Det andre heftet inneholdt mange gøyale sokkeoppskrifter og forklaring til hvordan hæl skal strikkes!! Det var akkurat en slik oppskrift jeg trengte. Tusen takk :)


Jeg ønsker dere en fortsatt fin kveld! Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar